Monday, June 30, 2008

gay pride bogota 2008

genomfördes igår. saken är ju fortfarande lite mer POLITISK i delar av världen som just nu är intressantare än europa. hittar, kanske därför, ingen täckning alls i el tiempo, o bara ett bildspel i el espectador. tycks inte heller som annika dahlén, min bloggkollega i bogota, har varit på plats men på hennes blogg finns en betydligt bättre redogörelse för de senaste turerna i korruptionsskandalen som snärjer uribe än de dn o svd lyckades åstadkomma.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag åkte till los Llanos över långhelgen så jag missade gay pride, men ska försöka uppdatera om senaste Uribe-turerna.

Njut av sverigesommaren!

1:21 AM  
Blogger magnus linton said...

kanon. uribe verkar rätt nervös om man får tro rapporterna, vilket ju är bra. uppdatera gärna. du dök aldrig upp där på vårt sista coctailkalas, vad hände? blev mkt skönt gung med ett gäng seriösa salseros på golvet tills solen gick upp. kör en till nån gång när vi kommit tillbaka. sköt om bogota.

2:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nej, jag gjorde ju inte det... Alldeles för många slutarbeten på universitetet, som jag lyckats förtränga under Cecilias vistelse och sen var tvungen att akut ta itu med.

Men damn att jag missade salsa och allt, det är bland det bästa jag vet ju...

Hur som helst, ser fram emot välkomstfesten sen!

För övrigt har jag lite dåligt samvete för att jag inte lämnat tillbaka dina böcker innan du åkte, men de är i säkert förvar och ska återlämnas så snart du kommer, lovar!

5:37 PM  
Blogger magnus linton said...

no probs med böcker. ses i okt. blir skoj.

6:49 PM  
Blogger magnus linton said...

This comment has been removed by the author.

6:49 PM  

Post a Comment

<< Home